FANDOM

Shirstine (HWS)
Francuska Emigrantka
Upozorowani Kaskaderzy
Wredne Żyrafy
Shirstine
Płeć Dziewczyna
Włosy rude
Oczy błękitne
Liczba sezonów 2 (DTP, WTP)
Miejsce DTP: 1
WTP: 7
Związki Yorick (jednostronne, z jego strony), Alejandro (zauroczenie z jej strony), Jasper
Rodzina mama, tata, siostra
Przyjaciele Eveline, Emma, Alejandro, Jasper
Wrogowie Annie, Yorick (z jej strony), Pain, Boruc, Marica, Heather
Lęki karabiny maszynowe
Talent wkurzanie ludzi, tworzenie naleśników
Hobby rozmowa z ludźmi po francusku, irytowanie
Ksywy Franca
Dubbing Krystyna Wiśniewska (DTP)
Julia Kołakowska-Bytner (WTP)

Shristine - Francuska Emigrantka. Zawodniczka Debiutantów Totalnej Porażki i jedna z finalistów. Należała stale do drużyny Upozorowanych Kaskaderów.

Charakter

Shirstine jest charakterem typowo agresywnym dla innych. Od samego początku jej celem jest tylko i wyłącznie - wygrana. Często jest sarkastyczna i dwuznaczna, przez co jej nie można zrozumieć. W wersji polskiej wygrywa Debiutantów Totalnej Porażki.

Debiutanci Totalnej Porażki

Shirstine po raz pierwszy się pojawia w odcinku A oto kolejne paskudne show. Na samym początku symuluje, że potrafi mówić tylko po francusku. Podczas zadań nie wyróżniała się zbyt specjalnie, dopiero w odcinku Hę? Zwierzątko domowe! starała się coś powiedzieć w polskim języku. Staje się główną antagonistką od odcinka Metody na krzyk, wtedy zaczęła wyzywać Emmę. W momencie, kiedy Yorick zmusił ją do mówienia, co się okazało dla bohaterki bardzo męczące, lecz wydusiła z siebie tylko niecenzuralne słowa, co zaimponowało tamtemu chłopakowi. Na koniec rzekomo chciała zrezygnować z programu, tylko w celu wyeliminowania Jaspera i Yorick'a. Potem w następnym odcinku zaczęła wszystkich wyzywać, że jej nikt nie da rady, była teraz zirytowana, gdy Jasper wrócił do gry. Potem w trakcie wyzwania utraciła przytomność i z głowy wyleciał jej język polski. Potem się okazało, że w tym samym odcinku odpadła Marica i teoria spiskowa mówi, że to ona podmieniła głosy. W następnym epizodzie zaprzyjaźnia się z Emmą i mówi jej swój lęk, a potem przy wszystkich. Później została nazwana "turkuciem podjadkiem" przez Glassyego, którego oblała wodą. W zadaniu ugryzła Chefa w palec i nauczyła się przestać obawiąć lęku maszynowego. Dostała nietykalność, a na ceremonii po raz kolejny doszło do kłótni z Jasperem. W podsumowaniu przyznała, że nikogo nie lubiła na wyspie Oskayi i wszystkim kazała się pie*rzyć. W finale zwycięża oficjalnie program.

Ciekawostki

  • Kiedyś planowała na stale zostać w Kanadzie, by jak to niektórzy mówią: "mieć z nich bekę".
  • Jej relacja z Jasper'em była mocno zwariowana. Na początku nienawidzili się, potem w finale dziewczyna ze smutkiem oznajmiła, że on ją uważał za słabego gracza i swoim zachowaniem chciała udowodnić, że zasługuje na to, aby stać się mocnym zawodnikiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki